eSimplu

Care sunt criteriile de care sa tii cont cand iti alegi biroul de inchiriat?

Fie ca este vorba despre o afacere aflata la inceput de drum sau de una care evolueaza si are nevoie de mai mult spatiu, pentru a creste echipa de angajati, nevoia unui spatiu de birouri este foarte mare. Antreprenorii care nu detin o cladire in care sa poata amenaja un astfel de spatiu pot opta pentru birourile de inchiriat, mai ales ca piata imobiliara din Romania are o oferta variata. 

Cu toate acestea, este necesar sa se tina cont de o serie de criterii pentru a putea face cea mai potrivita alegere a unui birou de inchiriat in ceea ce priveste evolutia si dezvoltarea afacerii. Desi exista multa spatii de birouri de inchiriat Cluj, de exemplu, o zona foarte bine dezvoltat din punct de vedere economic si industrial, acestea pot sa nu fie solutia de care are nevoie o companie care are sediul in alta regiune a tarii si intr-un domeniu mai putin popular, cum ar fi agricultura. 

Prin urmare, principalele criterii de care ar trebui sa se tina cont in alegerea spatiilor de birouri potrivite sunt: 

Locatia 

Cele mai citite articole

Locatia biroului de inchiriat este unul dintre cele mai importante criterii de care trebuie sa se tina cont. Acesta ar trebui sa fie la o distanta rezonabila de casa si de activitatile principale ale angajatilor, mai ales daca acestia sunt nevoiti sa faca naveta. 

De asemenea, biroul trebuie sa fie accesibil si aproape de drumurile principale, pentru a facilita vizitele clientilor si ale posibililor clienti. De aceea, companiile de transport si cele care au ca obiect de activitate exportul aleg sa aiba un punct de lucru si in vestul tarii, in apropierea granitei, mai ales ca oferta de spatii birou de inchiriat Timisoara este una foarte mare. 

Taxe sau impozite existente

Inainte de a se inchiria un birou, este important sa se afle ce taxe si impozite sunt incluse in chirie, precum si daca exista taxe suplimentare si cand ar trebui platite acestea. In plus, pentru spatiile comune dintr-o cladire de birouri, cheltuielile cum ar fi deszapezirea sau serviciile de curatenie sunt impartite intre chiriasi.

Cele mai citite articole

Read Previous

De ce trebuie sa alegi tamplaria Salamander?

Read Next

Care sunt avantajele unor spatii comerciale de inchiriat? Iata ce spun informatiile de specialitate!

Leave a Reply

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular